Tietoja minusta

maanantai 4. tammikuuta 2010

Höh



Tänään on lapsen syntymäpäivä. Karkit on pusseissa kellarin rapussa, samoin sipsit. Kakku on leipomatta ja pöytä kattamatta. Kello kulkee eteenpäin ja minä vain olen. En millään saisi mitään aikaiseksi, väsyttää ja oikeastaan pelottaa, että kohta pitäisi seremoniamestarina kehitellä kikattaville ekaluokkalaisille ohjelmaa. Maton vein jo eilen ulos, nyt en tahdo saada sitä sisälle taloon. Samalla mietin, kuinka kaikesta siitä voi olla jo kahdeksan vuotta. Tuolla se istuu sohvalla niin isona ja minä olen silti sama.

4 kommenttia:

  1. Onnea synttärisankarille ja tsemppiä seremoniamestarille!

    Mukava blogi sinulla- tulen toistekin.

    VastaaPoista
  2. Hei!

    Voi, kuinka kaunis blogi täältä löytyi! Aivan ihana.

    Nuo "muuttumislistasi" asiat allekirjoitan omalla kohdallani kaikki. Ja olen siitä hyvin onnellinen.

    Olen etsiskellyt myös tuollaisia lapikkaita, mutta minun suureen koipeeni sopevia ei ole vielä tullut vastaan..

    Ja vielä tämän päiväisestä. Minullakin on kahdeksan vuotias esikoistytär. Ja voi että minusta on ihana, kun parhaan kaverinsa kanssa kihertävät ja ovat niin suloisen vapaita vielä. Tuonikäiset eivät taida seremoniamestaria, eivätkä juuri kakkuakaan kaipailla, joten voinet pysytelläkin aivan taka-alalla..

    Tulenpa varmasti kurkkaamaan tänne uudestaankin!

    VastaaPoista
  3. Merruli - kiitos! Juhlat meni ihan mukavasti ja seremoniamestarikin jaksoi hiukan järjestää puuhaa.

    Outolintu - olen ihan otettu kauniista sanoista. Kiitos paljon! On tosiaan hienoa huomata, että vuodet tuovat mukanaa myös hiukan viisautta...

    Tervetuloa kurkkimaan ja kommentoimaan, nyt kun sain laitettua asetukset niin, että kommentteja voi jättää :)

    VastaaPoista
  4. Heippa!
    Löysin tieni tänne eilen tuolta Liivian luota ja voi miten kaunista täällä onkaan! Jäin ihan koukkuun heti,lukemaan ja ihastelemaan koko blogin läpi.
    Ja niin hassua,sillä olit juuri käynyt jättämässä minulle kommentin! Kuinka sattuikaan:)

    Minun tyttöni täyttää "vasta" puolitoista vuotta ensi viikolla,mutta minulle se on jo. Minne se aika on hävinnyt? Kuka tuo puhuva ja juokseva iso tyttö on ja minne se pieni vauva on kadonnut?

    VastaaPoista